مرکز خسروبیگ در مورخه 1396/2/23 ساعت 10 صبح با حضور 120 نفر از مسئولین بهداشت و درمان ، مدیران ، مادران مراسمی به مناسبت روز جوان و نیمه شعبان برگزار کرد ، در این مراسم ابتدا قاری قر آن آیاتی را تلاوت کرد و در ادامه آقای دکتر طبایی نژاد در مورد نوجوان ، جوان ، نشاط و زندگی سالم این قشر و نقش فضای مجازی در خانواده صحبت کردند و بعد از اتمام سخنان آقای دکترطبایی نژاد ، رئیس مرکز بهداشت آقای علیرضا محمدی در مورد بزرگترین مسائل اجتماعی که جوامع امروزی به آن مبتلا هستند وباعث ضعف بنیاد خانواده می شود بخصوص تاثیر فضای مجازی در خانواده و بین نوجوانان و جوانان مطالبی را بیان کرد و در پایان آقای خلجی در مورد نیمه شعبان و تولد حضرت مهدی (عج) مولودیه خوانی کردند و مسئولین و مادران از نمایشگاه طرح کانون و مدرسه دیدن کردند.





گلدونه ها ...
ما را در سایت گلدونه ها دنبال میکنید
برچسب: جشن,نیمه,شعبان,مرکز,خسروبیگ,برگزار, نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:39