مرکز خسروبیگ در مورخه 1396/2/18 ساعت 10 صبح با حضور مدیران ، معلمان ، 35 نفر از مادران و 40 نفر از دانش آموزان مراسم اختتامیه طرح کانون و مدرسه را برگزار کرد ، این مراسم ابتدابا قرائت سوره ای از قرآن شروع شد و با سرود جمهوری اسلامی و سرود کمیجان و سخنرانی عیسی آبادی مسئول مرکز و سخنرانی صفی خانی مدیر مجتمع امام حسین (ع) و مسابقه و اهدای لوح تقدیر ادامه پیدا کرد در پایان میهمانان پذیرایی شدند و از نمایشگاه طرح کانون و مدرسه بازدید کردند .











گلدونه ها ...
ما را در سایت گلدونه ها دنبال میکنید
برچسب: اختتامیه,طرح,کانون,مدرسه,مرکز,خسروبیگ,برگزار, نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:39