مرکز خسروبیگ در مورخه 98/2/15 ساعت 10 تا 12:30 میزبان مادران (20 نفر )و اعضای پیش
دبستانی (20 نفر ) بود ،جشن پایانی دوره پیش دبستانی ابتدا با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط اعضا شروع و در ادامه شعری به صورت گروهی خوانده و قصه خاله قابلمه توسط یکی از اعضای فعال کانون بیان و مربی مسئول مرکز در مورد نقش کانون در کشف استعدادهای دانش آموزان و نونهالان و آمادگی دانش آموزان برای مهارت های آینده صحبت و فعالیتهای کانون را عنوان و در ادامه سرودی توسط اعضای پیش دبستانی اجرا و جایزه ای اهدا و در پایان پذیرایی انجام شد. هدف از
برگزاری این
مراسم آشنایی مادران با فضای کانون و نقش کانون در کشف استعدادهای دانش آموزان و در نهایت تبلیغ فعالیتهای کانون بود.






گلدونه ها ...
ما را در سایت گلدونه ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: پنجشنبه 13 تير 1398 ساعت: 15:26