مرکز خسروبیگ, در مورخه 1398/6/20 از ساعت 9تا 12 برنامه, غذای سالم ، صبحانه سالم با حضور 30 نفر از اعضای کودک و نوجوان دختر برگزار, کرد. این برنامه, در محوطه کانون اجرا و هدف از اجرای این برنامه, آشنایی اعضا با تغذیه سالم ، ایجاد روحیه ی شادی و نشاط در اعضا در پایان تابستان ، ایجاد لذت در کنار هم بودن و فرهنگ سازی جهت تغذیه سالم به خصوص در وعده ی صبحانه به اعضا بود.
این برنامه, با حدیثی از امام رضا (ع) در مورد آداب غذا خوردن شروع و با بحثی که چه غذاهایی برای بدن مفید و چه غذاهایی غیر مفید و آداب غذا خوردن و آداب مهمان داری ادامه و صبحانه صرف شد و بازی و سرگرمی ، قصه گویی ، خاطره گویی از دیگر برنامه, های این مرکز بود.









گلدونه ها ...
ما را در سایت گلدونه ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 294 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 20:12